ظرفشویی
نحوه صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه صحیح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی سحام سرویس، در صورتیکه ماشین ظرفشویی شما به مشکل خورده و نیاز به سرویس یا “ دارید می‌توانید درخواست خود را بصورت آنلاین در همین صفحه ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان سحام سرویس با شما تماس می‌گیرد و پس از آن، کارشناس قیمت “تعمیر ماشین ظرفشویی” را به صورت حدودی به شما اعلام می‌کند. در صورت توافق، تعمیرکار سحام سرویس به محل مورد نظر مراجعه کرده و مورد نظر شما انجام می‌شود.

با استفاده از خدمات می توانید تا 75% در هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی در اصفهان صرفه جویی داشته باشید.

1. ظرف ها را به سمت مرکز قرار دهید

ظروف را طوری قرار دهید که طرف های کثیف آنها به سمت مرکز ماشین ظرفشویی باشد. جت های شستشوی دستگاه که روی بازوی اسپری چرخان دستگاه شما قرار دارند، برای شستن و آبکشی ظروف به سمت بالا اسپری می کنند.

2. ظروف را به سمت پایین زاویه دهید

قرار دادن اقلام در زاویه نه تنها به تمیز کردن مؤثر کمک می کند، بلکه به خشک کردن و تخلیه مناسب نیز کمک می کند. اقلام بزرگ‌تر، مانند کاسه‌ها و تابه‌ها، باید در پشت قفسه پایینی قرار داده شوند و به سمت مرکز ماشین ظرفشویی زاویه داشته باشند. صفحات کوچک را می توان برای پر کردن هر شکاف برای بار کامل بارگذاری کرد.

3. از ازدحام بیش از حد خودداری کنید

از شلوغی بیش از حد ماشین ظرفشویی خودداری کنید و مطمئن شوید که بین ظروف شما فضای خالی وجود دارد. در حالی که ممکن است کاسه ها برای صرفه جویی در فضا در کابینت ها به خوبی روی هم قرار گیرند، اما چیدن این اقلام در ماشین ظرفشویی، تمیز کردن کامل آنها را برای جت ها دشوار می کند. در عوض، از قلاب های ماشین ظرفشویی خود برای جدا کردن اقلام برای یک چرخه تمیز کردن بهینه استفاده کنید.

4. اقلام را بین تیغه ها قرار دهید، نه روی آنها

تین های ماشین ظرفشویی برجستگی های روی قفسه های بالایی و پایینی هستند که ظرف شما را نگه می دارند و از هم جدا می کنند. برای قرار دادن صحیح ماشین ظرفشویی، اقلام را بین دندانه های قفسه محکم کنید تا از برخورد آنها به یکدیگر یا واژگون شدن آنها در طول چرخه شستشو جلوگیری شود. ماشین‌های ظرفشویی Whirlpool منتخب دارای قابلیت Folding Tines برای انعطاف‌پذیری برای ایجاد فضای مورد نیاز برای ظروف بزرگ‌تر یا نگه‌داشتن وسایل کوچک‌تر، مانند درب‌ها و فنجان‌های اندازه‌گیری هستند.

5. ظروف را از قبل آبکشی نکنید

در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و از آبکشی ظروف قبل از قرار دادن ماشین ظرفشویی خودداری کنید. مواد شوینده به گونه ای طراحی شده است که با ذرات غذا روی ظروف کثیف شما تعامل داشته باشد، بنابراین شستشوی قبل از آن ممکن است چرخه تمیز کردن را مهار کند. ماشین‌های ظرفشویی Whirlpool برای کمک به تمیز کردن مورد نیاز شما طراحی شده‌اند و مدل‌های منتخب دارای سنسور خاک هستند که میزان کثیف بودن ظروف شما را تعیین می‌کند و چرخه عادی را تنظیم می‌کند تا از تمیز کردن بهینه اطمینان حاصل شود.

6. بازوهای سمپاش را مسدود نکنید

بازوهای سمپاش حاوی جت هایی هستند که ظروف شما را می شویند و آبکشی می کنند و مسدود کردن آنها می تواند بر عملکرد شستشو در بارهای شما تأثیر بگذارد. اگر دستگاه شما بیش از یک بازوی سمپاش دارد، مانند این ماشین ظرفشویی برند ویرپول، هنگام بارگیری قفسه های بالا و پایین خود مراقب باشید تا از مسدود شدن آنها جلوگیری کنید.

7. فقط اقلام قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را قرار دهید

اطمینان حاصل کنید که وسایلی که را قرار می دهید قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و از چیزهایی که نمی توانند در ماشین ظرفشویی بروند آگاه باشید. شستن دست معمولاً برای موارد زیر توصیه می شود:

  • ظرف های نچسب
  • چاقوهای آشپزخانه
  • چینی خوب
  • ظروف شیشه ای کریستالی و ظریف
  • ظروف چوبی یا نقره ای
  • تابه های چدنی

شستن این اقلام در ماشین ظرفشویی ممکن است سطح آن را خراب کند یا باعث آسیب شود. اگر ظروف آشپزی شما با راهنمای یا توصیه‌های شستشو همراه است، حتماً از آنها پیروی کنید.

مجموعه با تعمیرکارهای متخصص و مجرب در تعمیرات ماشین ظرفشویی به شما خدمت رسانی می کند. در صورت نیاز تعمیرکار با شماره های ثبت شده در سایت با ما تماس حاصل فرمائید و پس از مشاوره رایگان، درخواست سرویسکار برای شما ثبت می شود و همچنین اعزام تعمیرکار در کمترین زمان به شما مشتریان عزیز در سراسر نقاط شهرستان اصفهان برای تعمیرات ماشین ظرفشویی امکان پذیر است.

در صورتی که برای سرویس و یا تعمیر دستگاه خود نیاز به تکنسین متخصص داشتید، می‌توانید روی نیرو‌های مجرب مجموعه‌ی سحام سرویس، حساب کنید؛ مرکز خدماتی سحام سرویس با به کارگیری تیم متخصص، به طور شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده اعزام تعمیرکار سیار به منزل شما است. همچنین مشاورین این گروه به صورت آنلاین و تلفنی نیز آما‌ده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود و شما برای درخواست مشاوره تعمیرات، می‌توانید با گروه ما تماس بگیرید.